Fem còrrer la vaga

[Castellano debajo]

Posem en marxa la campanya #FemCorrerLaVaga per donar difusió a la vaga del 22 d’octubre i expressar com i per què volem aquesta vaga.

Des de la Vaga de Totes fem còrrer la vaga donant raons per una vaga feminista, de cures, productiva i no productiva, una vaga de jubilades, estudiants, precàries, aturades, professionals, mestresses, migrants…

Per això plantegem 4 preguntes a les dones per crear juntes aquesta vaga:

1- Per què vols fer una vaga?

2- Com la faries?

3- De quina manera podries participar-hi?

4- Amb qui hi aniries?

Tu també pots participar fent el teu propi video amb el mòvil, la càmara o el mitjà que prefereixis, fent aquestes 4 preguntes i enviant el video a femcorrerlavaga@gmail.com o a través de Wetransfer.

Entre totes #femcorrerlavaga cap al 22 d`octubre!!!

Perquè nosaltres ja vivíem en crisi abans de la crisi. Les dones movem el món, ara l’aturem! #VagadeTotes! Totes a la vaga!





femcorrerlavaga-01

 

Ponemos en marcha la campaña #FemCorrerLaVaga para dar difusión a la huelga del 22 de octubre y expresar cómo y por qué queremos esta huelga.

Desde la Huelga de Todas hacemos correr la huelga dando razones para una huelga feminista, de cuidados, productiva y no productiva, una huelga de jubiladas, estudiantes, precarias, paradas, profesionales, amas de casa, migrantes …

Por eso planteamos 4 preguntas a las mujeres para crear juntas esta huelga:

1 – ¿Por qué quieres hacer una huelga?

2 – ¿Cómo la harías?

3 – ¿De qué manera podrías participar?

4 – ¿Con quién irías?

Tu también puedes participar haciendo tu propio video con el móvil, la cámara o el medio que prefieras, haciendo estas 4 preguntas y enviando el video a femcorrerlavaga@gmail.com o a través de WeTransfer.

Entre todas # femcorrerlavaga hacia el 22 de octubre!

Porque nosotros ya vivíamos en crisis antes de la crisis. Las mujeres movemos el mundo, ahora lo detenemos! # VagadeTotes! Todas a la huelga!

Anuncios

Acerca de Vaga de Totes

Assemblea de dones, lesbianes i trans, que lluita des del feminisme per la reivindicació del treball domèstic i de cures com a motor de canvi. vagadetotes@gmail.com
Esta entrada fue publicada en Convocatories, Posa't al dia. Guarda el enlace permanente.